Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą Cię rekompensatę. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona, poinformujemy Cię o decyzji. 


Proces Reklamacji

Krok 1: Napisz nam maila na reklamacje@hometextiles.pl i opisz wadę, załącz jej zdjęcie oraz podaj numer swojego zamówienia.

Krok 2: Pobierz formularz reklamacji i uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów.

Pobierz Formularz

Krok 3: Spakuj bezpiecznie rzeczy (tak, by nie ucierpiały w transporcie) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i odeślij na adres:

Hometextiles
ul. Adama Mickiewicza 6
98-200 Sieradz


Wymagania

1. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych.

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.

3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

Produkt dodano do listy życzeń

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.