Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą Cię rekompensatę. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona, poinformujemy Cię o decyzji.
Proces Reklamacji
Krok 1: Napisz nam maila na reklamacje@hometextiles.pl i opisz wadę, załącz jej zdjęcie oraz podaj numer swojego zamówienia.
Krok 2: Pobierz formularz reklamacji i uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów.
Krok 3: Spakuj bezpiecznie rzeczy (tak, by nie ucierpiały w transporcie) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i odeślij na adres:
Hometextiles
ul. Adama Mickiewicza 6
98-200 Sieradz
Wymagania
1. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych.
2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.
3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.